Gezond vergaderen: onze tips voor een healthy meeting

gezond vergaderen

Gezond vergaderen: onze tips voor een healthy meeting

 

  1. Voed je hersenen
    Plantaardige voeding staat bekend om de positieve effecten op je concentratievermogen en geheugen. Zo werken wij in onze veganistische keuken veel met noten en zaden maar zelfs onze sweets (denk aan rauwe chocolade) verbeteren jouw concentratie tijdens een lange vergadering.
  2. Water, water en nog ‘s water
    Dat je graag een kopje koffie drinkt tijdens de vergadering, dat begrijpen we helemaal. Maar neem ook zeker regelmatig een glaasje water. Water is toch echt de ideale dorstlesser. Naast koffie en thee zorgen wij dan ook altijd dat er karaffen water (met fruit) op de vergadertafel staan.
  3. Groente als superfood
    Vlees of vis vragen veel van je spijsvertering. Zo doe je gemiddeld 3 uur langer over het verteren van een stuk vlees ten opzichte van groente. Heb jij nu ook altijd zo last van een dip na de lunch? Vegetarische of veganistische gerechten zijn dan een betere keuze, ze zitten namelijk vol superfoods voor de juiste boost!
  4. Gezond snacken
    Een verse smoothie, een zoete lekkernij zonder witte suiker of een stuk fruit. Veel beter dan die voorverpakte koekjes en snoepjes.
  5. Beweeg 
    Yoga of meditatie zijn uitstekend tijdens de pauze om je mentale prestaties op peil te houden of opnieuw te boosten. Dankzij onze YogaSchool en Sportsclub, bieden wij diverse workshops en teambuilding activiteiten aan.

 

Wil jij gezond vergaderen?

Black & White KAFE biedt diverse vergaderruimtes aan, variërend van grootte en geschikt voor diverse bijeenkomsten. Ons motto is Passion For Healthy Living dus gezond vergaderen staat ook bij ons voorop.

Mail naar info@blackandwhitekafe.nl voor meer informatie of reserveer direct jouw vergaderruimte!

vergaderruimte Bredavergaderruimte KAFEvergaderruimte KAFE

 

 

 

 

vergaderruimte KAFE

Geen reactie's

Geef een reactie